Search
Now showing items 1-3 of 3
Use of tablets in primary and secondary school – a case study
(Universitetsforlaget, 2016)
Norwegian schools are increasingly implementing tablets in school and there
seems to be a need for more research within this area to examine how this
implementation affects pupils’ learning processes. This article focuses ...
Bruk av digitale verktøy i elevers læringsarbeid – med fokus på sammenhengen mellom læring og vurdering for læring
(Acta Didactica Norge, 2013)
Denne artikkelen fokuserer på utfordringer ved bruk av digitale verktøy i elevers læring og vurdering for læring i videregående skole etter innføring av ny læreplan, Kunnskapsløftet. Forskning viser at norsk skole har en ...
Vurderingspraksiser i teknologirike læringsmiljøer. En undersøkelse av læreres vurderingspraksiser i teknologirike læringsmiljøer og implikasjoner på elevenes medvirkning i egen læringsprosess.
(The University of Bergen, 2019-01-08)
This dissertation positions itself in relation to the key challenges and opportunities
faced by teachers and students in Norwegian elementary schools as a result of “digital
basic skills” being rated as a basic skill in ...